۲۷ خرداد ۱۳۸۸

اخبار غیررسمی و فیس بوکی امروز

خبرهای غیررسمی امروز

*
سناريوي بعدي طراحي انفجاري خودساخته است که در آن قرار است تعداد زيادي از بسيجيان، لباس‌شخصي‌ها و نيروي انتظامي کشته شوند تا حضور مردم در خيابان‌ها با يک عزاي عمومي به مدت يک هفته به تعويق بيفتد.
به گزارش چريک آنلاين،‌ تئوريسين‌هاي کودتاي انتخاباتي محمود احمدي‌نژاد و نويسندگان اصلي سناريوي کودتا به اين تصميم رسيده‌اند که با يک خودزني بزرگ خود را در برابر دوربين‌هاي تمامي‌ رسانه‌هاي جهان به عنوان قربانيان اصلي و مظلومان اين وقايع معرفي کنند.
رد پاي ايده اين انفجار نيز چند روز پيش در خبري ديده مي‌شد که اعلام مي‌کرد عده‌اي از به ظاهر هواداران ميرحسين موسوي و آشوب‌طلبان را دستگير کرده‌اند که اسلحه و مواد منفجره با خود به همراه داشته‌اند.
اين انفجار مي‌تواند در يکي از محل‌هاي استقرار بسيجيان رخ دهد و پس از انفجار هم قرار است دوربين هاي صدا و سيما به خلق ظهر عاشورايي بپردازند که تمامي جهانيان را متاثر کند.
البته نسخه‌ي ديگري از اين سناريو نيز وجود دارد که براساس آن قرار است عده‌اي سبزپوش از ميان به ظاهر حاميان ميرحسين موسوي به سوي لباس شخصي‌ها و نيروي انتظامي شليک کنند و عده‌ي زيادي از آن‌ها را به رگبار گلوله ببندند. اين سناريو کمترين امتياز را براي اجرا در نشست کودتاچيان به دست آورد.
نسخه‌ي ديگري از سناريوي انفجار مطرح شده و آن انفجاري است که قربانيان از هر دو طيف باشند. يعني عده‌ي زيادي از سبزپوشان کشته شوند و هم کودتاچيان و نيروهاي نظامي. پس از اجراي اين سناريو هم قرار است حاکميت اعلام کند دعواهاي داخلي امنيت نظام و مردم را به خطر انداخته است و عده‌اي دارند بر سر تصاحب قدرت مردم را قرباني مي‌کنند.
*
صدای زجه های دختران و پسرانی را که زیر باتوم فریاد الله اکبر می کشند، به همه برسانید. در این روزها خونهای بسیاری در تهران و شهرهای دیگر ایران ریخته می شوند. فریاد این خونها را که برای دفاع از ارای ما که به حق ناموس و شرف ما هستند، به همه برسانید. خواهش می کنم. صدای فریاد ما در همان خیابان ولیعصر تهران در حال خفه شدن است. اگر شما صدای ما را با ارسال این ایمیل به دیگران نرسانید، هیچ اتفاقی نمی افتد. گربه شما نمی میرد. خودتان بی پول نمی شوید. تنها اتفاقی که می افتد این است که شما همراه با حکومت بایکوت، صدای ما را خفه کرده اید. فریاد پسری که دیروز من نمی توانستم، سر خونینش را حتی نگاه کنم را خفه کرده اید. تلویزیون ایران این روزها، در کمال بی شرمی و وقاحت، جشن پیروزی شمشیر بر خون را گرفت. این جشن را برایشان به عزا تبدیل کنیم.ما از آنهایی که در روستاها تنها منبع اطلاعاتشان تلویزیون دولتی ایران است، هیچ انتظاری نداریم. انتظار ما از آنهایی است که امروز از جمله کاربران (به اصطلاح) اینترنت در ایران شمرده می شوند و نسبت به بقیه جامعه از سطح دسترسی به اطلاعات بیشتری برخوردار هستند. دیگران را نیز آگاه کنید. به همه بگویید که در این کشور چه ها می گذرد. نگذارید فریادها خفه شوند.با توجه به این که این روزها، کلیه کانالهای ارتباطی بسته شده اند، همکاری ما برای انتقال اطلاعات به هموطنان عزیزمان، ضروری است.
*
از ميدان هفتم تير تا ميدان ولي عصر (عج) صدها هزار نفر در تظاهرات آرام شركت کردند. آمار دقیق نیست.
مجموعه عکس از بی بی سی
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/06/090617_si_ir88_haftetir_rally.shtml
*

لطفا تا روز جمعه تمام انرژی خود را روی این موضوع بذارید که اطلاع رسانی کنین به ایران و دنیا. از دیروز تمام نیروهای دولتی بسیج شدن که بزرگترین نمایش قدرت قرن رو در نماز جمعه این هفته در مصلئ برگزار کنند. خدا میدونه چه مقدار انسان رو میخوان جمع کنن تا همهٔ دوربینها و خبرگزاریهای خارجی ساکت بشن و بعد به پشتوانه اون تصویرها و خیل عظیم جمعیت سرکوبی همهٔ مخالفین شروع بشه. طرفدارهای میرحسین و کروبی از همه جا به تهران بیایید از همین حالا. حکومت کودتا تصمیم گرفته هرچه در توان داره بذاره تا بزرگترین همایش مردمی رو برگزار کنه. لطفا خبر رسانی کنین. اونها همه سازماندهی میشن و مرتب و منظم شعار خواهند داد، از همین حالا همه بجنبید.
*
گفته می شود که یکی از کارمندان وزارت کشور به نام محمد عسگری که از کارمندان بخش کامپیوتر وزارت کشور بوده در تصادفی جان باخته است. گاردین این خبر را تحت عنوان غیررسمی درج کرده است
http://www.guardian.co.uk/world/2009/jun/17/iran-protests-crackdown
*
مقاله ای علمی که نشان میدهد چرا انتخابات ایران تقلبی است
*
مستندات علمی دیگر
*
به گزارش خبرنگار شهاب نیوز؛ این کارشناس گفت: واقعیت این است که در طول سی سال گذشته از عمر جمهوری اسلامی و حدود سی دوره انتخابات برگزارشده، همواره تقلب و تخلف در انتخابات وجود داشته و ما انتخاباتی را سراغ نداریم که در آن هیچ گونه تخلفی صورت نگرفته باشد، ‌بنابراین اصل وقوع تقلب و تخلف در انتخابات ها طبیعی و محرز است، اما مهم دامنه این تخلفات و نتیجه گیری از آن است.
این کارشناس به عنوان نمونه‌ای از طرح صحیح موارد تخلف، ‌به وجود آراء غیرطبیعی در بسیاری از حوزه‌های انتخابی اشاره کرد و افزود: آماری که وزارت کشور درباره میزان آرا در حوزه‌های انتخابیه اعلام کرده، در بسیاری از موارد غیرطبیعی و بیش از تعداد رسمی واجدین شرایط برای رأی دادن است که این موضوع غیرطبیعی است و حداقل صحت انتخابات در این حوزه‌ها را با تردید جدی مواجه می‌کند.
وی به طور نمونه به استان یزد اشاره کرد که بنابر آمار رسمی وزارت کشور، در آن بیش از 100 درصد واجدین شرایط، در انتخابات شرکت کرده و به عنوان نمونه ‌در تفت 141 درصد، در مهریز 121 درصد، ‌در صدوق 111 درصد، ‌در طبس 101 درصد و در بافق 100 درصد واجدین شرایط رأی داده‌اند ‌که عملاً‌ غیرممکن است.
و یا در استان اصفهان،‌ در اردستان 101 درصد،‌در تیران 108 درصد، در چادگان 120 درصد، در خوانسار 100 درصد و در فریدونشهر 108 درصد واجدین شرایط رأی داده اند، در استان چهارمحال و بختیاری نیز در کوهرنگ 132 درصد و در لردگان 104 درصد واجدین شرایط رأی داده‌اند، ‌همین‌طور در استان خراسان جنوبی در سربیشه 105 درصد و در قائنات 101 درصد واجدان شرایط رأی دادند.
این کارشناس ادامه داد: در استان خراسان رضوی نیز شرایط به همین شکل است: به طوری که در بردسکن 102 درصد، ‌در چناران 104 درصد، در خلیل‌آباد 103 درصد، ‌در خواف 104 درصد، ‌در رشتخوار 101 درصد و ‌در فریمان 105 درصد واجدین شرایط رأی داده اند.
در استان خوزستان نیز شرایط مشابهی حاکم است و در باغ ملک 106 درصد واجدین شرایط رأی دادند و در استان‌های زنجان، فارس و قزوین نیز شرایط مشابهی حاکم است، ‌در استان کرمان نیز شاهد رأی 121 درصدی در رودبار جنوب و رأی 112 درصدی در قلعه گنج هستیم.
همچنین در کهکیلویه و بویراحمد وجود رأی 127 درصدی در دنا، رأی 113 درصدی در بهمئی و رأی 105 درصدی در بویراحمد نسبت به واجدان شرایط، شائبه هایی ایجاد کرده است. در استان گلستان نیز در بندر گز و مینودشت 101 درصد واجدین شرایط رأی دادند یا در گیلان در سیاهکل 104 درصد،‌ شفت 101 درصد و ماسال 104 درصد واجدین شرایط رأی دادند.
وی گفت: در استان لرستان شرایط حادتری وجود دارد: در دلفان 110 درصد و در سلسله 112 درصد واجدین شرایط رأی دادند یا در استان مازندران در نور 104 درصد، ‌در گلوگاه 103 درصد، در محمودآباد 102 درصد و در نکا و رامسر 101 درصد واجدین شرایط رأی داده اند.
در استان هرمزگان در ابوموسی 115 درصد، ‌در بندرلنگه 100 درصد و در رودان 104 درصد واجدین شرایط رأی دادند.
به طور کلی می‌توان گفت، در 26 استان کشور، حوزه‌های انتخابیه‌ای وجود دارد که در آنها مشارکت غیرطبیعی یعنی از 95 درصد به بالاتر دیده شده که تحقق میزان این مشارکت از نظر علمی غیرممکن است، چرا که حداقل از هر 20 نفر واجد شرایط، قطعا یک نفر به دلیل بیماری، مهاجرت، مرگ اعلام نشده، مخالفت با انتخابات، مشغله کاری، ‌مسافرت و... قادر به رأی دادن نمی‌باشد و در طول تاریخ انتخابات ایران و کلیه کشورهای دارای دموکراسی، ‌رأی بیش از 95 درصد واجدان شرایط دیده نشده، بنابراین بررسی صحت دست‌کم 200 حوزه انتخابیه که در آن تعداد آرا از 95 درصد واجدین شرایط اعلام شده، اولین گام در شناسایی و برخورد با تخلفات انتخابات و جلوگیری از بروز شایعات می‌باشد.