۲۳ شهریور ۱۳۸۸

ویدئوی شاهد سوم مهدی کروبی منتشر شد

به دنبال انتشار گزارش هیات سه نفره قوه قضاییه درخصوص مدارک ارائه شده توسط مهدی کروبی در مورد چندین پرونده تجاوز به بازداشت شدگان، ابراهیم شریفی یکی از قربانیان این ماجرا که پس از دیداربا مسوولین ناپدید شده بود با ارسال یک فیلم ویدئویی به وب لاگ رضاعلامه زاده از تهدیدهای مقامات، از ظلمی که براو رفته و همچنین علت مخفی شدنش پرده برداشت.

ابراهیم شریفی دراین فیلم که باتلفن همراه و درمخفیگاه گرفته شده، توضیح می دهد که پس از پایان جلسه ای که دردفتر مهدی کروبی داشته، سوار ماشین پژویی شده که راننده اش خود را دوست پدر او معرفی کرده اما در حین گفت وگو مشخص شده یک مامورامنیتی است. این مامور درسخنانش شاهدمهدی کروبی را تهدید می کند که در صورت صحبت در مورد اتفاقاتی که برای وی افتاده، خانواده اش با خطر تصادف ساختگی مواجه خواهند شد. بعد هم تاکید کرده: می دانی که این کار را می کنیم.
شریفی می افزاید: "من قبل از آن وصیت نامه خودم را نوشته بودم. نامه ای هم به آقای کروبی نوشته بودم که اگر بلایی سرمن آمد با فیلم های من هرکاری که صلاح می دانید انجام دهید. ولی من می ترسیدم که بلایی سرخانواده ام بیاید و نمی خواستم اتفاقی برای انها بیافتد برای همین از همان روز من مخفی شدم وتاهمین الان هم مخفی هستم."
رضا علامه زاده نویسنده ووب لاگ نویس در ویدئویی که روی وب لاگ خود گذاشته با اشاره به ای میل های این جوان،می نویسد:شریفی خواسته فیلمی راکه فرستاده منتشر کنم.

او در بخشی از این ویدئو می گوید: "همان طور که می دانید امروز نامه ای منتشر شد از طریق کمیته سه نفره که مسوول رسیدگی به پرونده هایی که به آنها تجاوز شد می باشد. در این پرونده نوشته شده بود من یک فرد کذاب ودروغگو هستم واینکه آقای داوری من را وادار به این کار کرده و آقای کروبی هم یک کار سیاسی کرده است. این درست نیست. نوشته بود من به خاطر این مخفی شدم. در حالیکه مخفی شدن من به خاطر رفتار بسیار بد قاضی مقدمی بود که زمانی به من قول شرف داد که راجع به این موضوع با کسی صحبت نکند. اما در راه به ماموران گفته بود. وقتی ماموران عوض شدند یکی از آنها نامه مهروموم شده را باز کرد... همچنین افرادی به خانه من رفتند و پدر وخانواده من را ناراحت کردند."
ابراهیم شریفی همچنین به علامه زاده نوشته که یازده ساعت تحت بازجویی بوده و محوربازجویی ها هم این بوده که اعتراف کند از کروبی پول گرفته است.
وی همچنین در ای میلی دیگر ماجرای تجاوز خود را برای رضا علامه زاده توضیح داده؛موضوعی که تاکنون توسط مهدی کروبی نیز مطرح نشده است.
او دراین نامه از تلاش های خود برای ممانعت از رئیس جمهور شدن احمدی نژاد گفته و با شرح فعالیت هایش بعد از انتخابات نوشته یک هفته به تظاهرات رفته و باتوم برقی خورده است.
وی چندی بعد،هنگامی که برای انجام کارهای اخذ ویزا به سفارت ایتالیا واقع در خیابان مهیار می رود، توسط یک خوردوی سمند مشکی متوقف وسپس دستگیر می شود. او هنگام بازداشت صدای ضجه ای رامی شنود. سپس کسی می گوید نزنید. بعد از آن صداهای بیشتری می شنودو درنهایت یکی از تنبیه عمومی خبر می دهد و ماموران با گفتن یا حسین یا حسین شروع به زدن بازداشت شدگان می کنند.
درطی سه روز که وی در بازداشت بوده مورد توهین های کلامی نسبت به خود وخانواده اش وهمچنین موسوی و کروبی وخاتمی قرار می گیرد؛ سپس آنها را برای اعدام ساختگی به صف می کنند. وقتی به شرایط اعتراض می کند یکی از مامورین می گوید: "ببریدش حامله اش کنید تا ازاین گه ها نخورد."
بعد او را کشان کشان می برند ،دستانش را به دیوار می بندند و لباس زیرش را درمی آورند. او از هوش می رودو وقتی به هوش می اید خود را درجایی مانند درمانگاه می یابد همراه با سوزش ودرد مقعدی. درحالی که دستش به تخت بسته شده و سرم به او وصل بوده است.
ابراهیم شریفی گفته این ویدئو را برای این می فرستد که اگر برای او و یا مهدی کروبی اتقاقی افتاد یکی درخارج از کشور از این موضوع خبر داشته باشد.
او دراین فیلم می گوید که "بارها به خودکشی فکر کرده" ولی به احقاق حقوقش هم فکر می کند و ظلمی که به افرادی چون او رفته است.


برای مشاهده ویدیو روی این لینک کلیک کنید.
news.gooya.com/didaniha/archives/2009/09/093533.php